Práve sa nachádzate: Úvod > O nakupovaní > Čo robiť keď

 

...PREPRAVNÁ SLUŽBA ODOVZDÁ VIDITEĽNE POŠKODENÝ BALÍK?

Pri preberaní tovaru dôkladne spolu s prepravcom skontrolujte stav zásielky (počet balíkov, neporušenosť pásky, poškodenie krabice alebo obsahu krabice) podla priloženého prepravného listu. Máte oprávnenie odmietnuť prevzatie zásielky, ktorá je neúplná alebo poškodena. Pokiaľ poškodený balíček od prepravcu prevezmete, je nutné poškodenie popísať v predávacom protokole - ak tak neučiníte, nemusí byť dodatočná reklamacia poškodenia uznaná. Vo Vašom záujme je pri preberaní tovaru postupovať dokladne a akékoľvek poškodenie - i prepravných obalov - s prepravcom zapísať.

Následne nás o problémoch informujte písomne mailom na email reklamace@gamersgear.cz a priložte číslo faktúry alebo číslo dodacieho listu a popis škody, ideálne taktiež fotografiu poškodenej zásielky. Problém budeme ihneď riešiť s prepravnou službou a budeme Vás informovať o ďalšom postupe.

...POŠKODENIE ZÁSIELKY ALEBO TOVARU ZISTÍM AŽ PO ODCHODE PREPRAVNEJ SLUŽBY?

Pokial Vám nie je umožnené pri prevzatí tovaru tento vybalit z pôvodného obalu a zistiť prípadné vady tovaru, urobte tak najneskôr do troch pracovných dní od prevzatia zásielky. V prípade zistenia akýchkoľvek závad toto zaznamenajte na video alebo na fotodokumentáciu, nevyhadzujte prepravný obal a bezodkladne nám všetko oznamte na email reklamace@gamersgear.cz. Nezabudnite taktiež doplniť informácie o čísle faktúry alebo číslo dodacieho listu a popis škody.

...OBSAH ZÁSIELKY NESÚHLASÍ S DODACÍM LISTOM, PRIŠIEL INÝ TOVAR NEŽ SOM SI OBJEDNAL

Ihneď, najneskôr do 24 hodín nás o tomto probléme informute - písomne na email raklamace@gamersgear.cz. Problém budeme ihneď riešiť a budeme Vás informovať ďalšom postupe.

...CHCEM STORNOVAŤ OBJEDNÁVKU?

Objednávku je možné stornovať telefonicky na čísle +421 32 32 144 58 alebo emailom na info@gamersgear.cz. Vždy prosím udávajte číslo objednávky, ktoré nájdete v maily, ktorý ste obdržali po zadaní internetovej objednávky. Ak toto číslo nemáte, uveďte Vaše meno a adresu, ktoré ste zadali pri registrácii, a produkt, ktorý ste objednali.

Ak potrebujete zrušiť objednávku už prebranej zásielky alebo objednávky, ktorú ste zaplatili formou online platby, kliknite tu.

...MI NEFUNGUJE MENU A NEJDE PRIDAŤ TOVAR DO KOŠÍKU?

Pre správné fungovanie našeho e-shopu musíte mať povolené Java Skripty.

Google Chrome: V menu kliknite na Nastavenie >> Zobraziť rozšírené nastavenia >> Nastavenie obsahu >> Povoliť všetkým webom spúšťať JavaScript >> Hotovo. Reštartujte prehliadač.

Internet Explorer: V menu kliknite na Nástroje >> Možnosti internetu >> Zabezpečenie >> Zóna obsahu: Internet, kde znížte úroveň zabezpečenia. V prípade, že máte zvolenú vlastnú úroveň zabezpečenia, kliknite na tlačítko "Vlastná úroveň..." a zaškrtnete v sekcii Skriptovanie >> Aktívne skriptovanie položky "Povoliť". Reštartujte prehliadač.

Mozilla Firefox: V menu kliknite na Nástroje >> Možnosti >> Obsah, kde zaškrtnite "Povolit Java Script". Reštartujte prehliadač.

Opera: V menu kliknite na Nástroje >> Nastavenie >> Pokročilé voľby >> Obsah, kde zaškrtnete pole "Povoliť JavaScript". Reštartujte prehliadač.

DOPRAVA ZDARMA

Prečo platit za dopravu, keď to nie je nnutné? Dobravu objednávok v hodnote 10.200 Kč a viac u nás máte zdarma.

Viac informácií

POTREBUJETE PORADIŤ?

V prípade že si neviete radi, skúste si prečítať najčastešie riešenia Vašich problémov alebo sa obrátte na naše služby zákazníkom.

Viac informácií

BEZ SKRYTÝCH POPLATKOV

Jednáme s Vami na rovinu. Preto ceny, ktoré uvádzame na našom e-shope sú konečné. Neplatíte balné, a už vôbec neplatíte za platbu kartou.